poniedziałek, 20 lutego 2012

Przeprowadziłam się

- Dobra, żeby wszystko było jasne nie będę tutaj mieszkać za trzy miesiące kończę osiemnaście lat i się wyprowadzam z powrotem do mojej cudownej Polski, nie ma bata nie zmusi mnie do zostania tutaj. Nie będzie miała prawa bo co ona wielka mamusia i już ma nade mną władzę? No to chyba ją główka boli - zaczęłam opowiadać mojej ukochanej przyjaciółce. Dobra była tysiące kilometrów ode mnie, tylko co z tego jak nikogo poza nią praktycznie nie miałam? Chłopak na dzień przed walentynkami wylądował z inną w łóżku, niby nie byłam lepsza bo zrobiłam to samo dwa dni później ale liczy się to, że on zrobił to pierwszy i zerwaliśmy. To było naprawdę długie zrywanie ponieważ najpierw na siebie krzyczeliśmy potem zaczęliśmy się całować i już byliśmy w bieliźnie jak zadzwoniła do niego ta suka i znów zaczęłam na niego wrzeszczeć to wyszedł zostawiając mnie samą. Mniejsza z tym bo i tak byśmy zerwali z takiego oto powodu, że nie uznaję związków na odległość a w końcu przeprowadziłam się do zasranego Londynu. 
- Kath ja muszę iść się szykować dzisiaj ta wielka impreza na rozpoczęcie wakacji. Nie mogę się już doczekać jak za dwa tygodnie do Ciebie przylecę, serio Londyn mhmm - słyszałam jej rozmarzony głos. Kurde ale z niej przyjaciółka ja chcę do domu a ona mi tutaj o tym jak Londyn jest piękny nawija. 
- Narson Agnes - rzekłam krótko i się rozłączyłam opadając na moje wielkie nowe łóżko. O tak, wielkim plusem przeprowadzki był dużo większy pokój, nowe łóżko i nowe meble ale głównie to chodziło o większe łóżko. Teraz czułam się jakbym spała na królewskim łożu. Zaczęłam się śmiać z sama z siebie, zawsze tak robiłam patrzyłam gdzieś i nagle zaczynałam się śmiać. 
- Masz iść na zakupy Kath - usłyszałam piskliwy głos mojej małej siostry i wywróciłam oczami. W drzwiach stała typowa mała sześciolatka z błękitnymi oczami i długimi blond włosami, taka śliczna królewna. Ja byłam jej przeciwieństwem po pierwsze dlatego, że byłam brunetką, nosiłam glany i miałam gdzieś makijaże i inne, włosy najczęściej spinałam w niechlujnego koka i nic więcej nie robiłam. Zeszłam niczym królewna po schodach na dół i już od razu słyszałam wątki mamy.
- Katherina! Stój w tej chwili! Naprawdę chcesz iść w tym do sklepu? - zaśmiała mi się w twarz a ja skrzywiłam się i szybko odpowiedziałam.
- Oj sory nie wiedziałam, że mam iść do jakiegoś super ekstra sklepu gdzie w kieckach trzeba być - przygryzłam dolną wargę ale wiedziałam co ona zaraz powie dlatego od razu poszłam szurając głośno butami do siebie i założyłam krótkie spodenki do tego jakiś top, włosy wyjątkowo rozpuściłam. 
      Zamiast do spożywczaka poszłyśmy na wielkie zakupy w jakiejś galerii handlowej, mama kupowała mi dosłownie wszystko co chciałam o ile nie były to czarne ubrania bo tylko takie miałam wcześniej. Wydaje mi się, że pomału mama zaczynała się o mnie bać, bo nawet kazała mi zostać w niebieskiej sukience i trampkach jakie przymierzałam. Normalnie bym się nie pokazała w słit niebieskim ale tutaj i tak nikt mnie nie znał a ubrania zawsze można "niechcący" przefarbować.
- Idę do toalety - powiedziałam i szybko opuściłam rodzinkę udając się do najbliższego wuceta. Wchodzę i wychodzę, sprawdzam czy to aby na pewno damska i znów wchodzę ze zdziwioną mina. W damskim kiblu stoi dwóch kolesi, kolesi których skądś znam ale za kija nie przypomnę sobie skąd.
- Yyy - wydałam z siebie dziwny odgłos i w tym samym momencie oboje spojrzeli na mnie. Jeden był naprawdę wysokim brunetem z cudownymi loczkami na głowie, zaczęłam się przez moment zastanawiać jak długo on je rano lokuje, że tak fajnie wyglądają. Drugi również był brunetem ale trochę niższym i nie miał tak fajnych loczków, miał proste włosy. Ten w loczkach spojrzał przerażony na mnie.
- Tylko nie piszcz - powiedział błagającym tonem. Zatkało mnie a po kija miałabym piszczeć? Okay, dwóch chłopaków jest w damskiej toalecie ale co z tego. Kiedy byłam zajęta myśleniem i nic nie odpowiedziałam brunet w prostych włosach uśmiechnął się zabawnie i szybko powiedział.
- Może zróbmy sobie zdjęcie, dam Ci autograf i nikomu o tym nie powiesz? - teraz to mnie zagiął, że aż zaczęłam się śmiać. 
- Po co mi niby zdjęcia z chłopakami, którzy siedzą w damskiej toalecie? I czekajcie zaskoczę was bo nie będę piszczeć - wywróciłam oczami i podeszłam do kranu umyć ręce. Słyszałam odetchnięcie z ulgą ale nie przejęłam się zbytnio tym faktem. Tak, cieszą się, że nie usłyszą wykładu ochroniarza o tym do której toalety powinni wejść.
- Nie wiesz kim jesteśmy? - usłyszałam głos za sobą i odwróciłam się do nich. Dokładnie zmierzyłam wzrokiem jednego i drugiego. Wzruszyłam ramionami i pokiwałam przecząco głową.
- Jak możesz nie wiedzieć kim jesteśmy... - powiedział z oburzeniem i ze skrzywioną miną ten w loczkach po chwili rozpędzając się i szybko dodając - Harry Styles! A to Louis Tomlinson! 
- Harry uspokój się to dobrze, że nas nie zna - powiedział szybko drugi z rozbawioną miną i pociągnął Harrego do wyjścia. Po chwili zostałam sama w toalecie z za dużą ilością myśli i pytań w głowie. Kto to był? Kim do cholery jest Harry Styles? 
      Nie mogłam wytrzymać i wieczorem włączyłam mego ukochanego laptopa Sony Vaio, wchodzę na ukochanego wujaszka i wpisuję literę H od razu taka bania na twarzy "Harry Poter" i pierwsza myśl, że może spotkałam fana Potera czy coś ale nie wpisuję drugą literkę " Harry Poter" wciąż jest pierwszy ale drugi jest "Harry Styles" tak jak przedstawiał się tej chłopak. Oczywiście wyskoczyły jakieś linki do You Tuba które włączyłam i naprawdę przysięgam nigdy nie miałam takiego uczucia jak wtedy kiedy oglądałam film a konkretniej teledysk z chłopakami których dzisiaj spotkałam w damskiej toalecie. Kurde! Tylko takie słowo było wciąż i wciąż w mojej głowie.

5 komentarzy:

  1. Zajebiste ! Mogłabyś mnie informować na twitterze o nowych rozdziałach? Zapraszam do mnie: http://onedirection-my-love-story.blogspot.com/

    @alicjaaloves1D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh ah czuję się wyróżniona , że oznajmiłaś mi że jestem Agnes ♥ a co tam pochwalę się ;p zajebisty jak już mówiłam xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szczęściara z niej :)) podoba mi się opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz że jesteś zajebista! opowiadanie bardzo mi się podoba zaraz czytam następne rozdziały...:D AgnesDrazek

    OdpowiedzUsuń